
- Aktualności w sklepie, sprawdź koniecznie. (4)
- Produkty pszczele (1)
- Suszone owoce (0)
- Orzechy i suszone owoce (1)
- Masło i tłuszcze (2)
- Oleje spożywcze (2)
- Napoje roślinne, mleko roślinne (6)
- Słodzimy i solimy, sól i cukier, zamienniki (1)
- Przyprawy i zioła, mieszanki przyprawowe (0)
- Kokosowo, produkty z kokosa (4)
- Mąka zdrowa i smaczna (3)
- Ziarna, nasiona i pestki (6)
- Witaminy i minerały (4)
- Na deser (przepisy) (7)
- Na obiad (przepisy) (1)
- Woda i z wody - pomysły. (4)
- Zrób sobie kosmetyk (0)
- Na śniadanie (przepisy) (2)
- Na kolację (przepisy) (0)
- Bio soki (1)
- Słodycze, czyli czekolady, batoniki i inne słodkości (1)



REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
3.1. pisemnie na adres:
3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@smacznezdrowe.pl.
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: .................................................. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.
REKLAMACJA Krok po kroku:
1. Prosimy pobrać Druk Reklamacji.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać dane, które są wyszczególnione w formularzu, czyli imię i nazwisko składającego reklamacje, adres e-mail / adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu. Prosimy wpisać przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.
2. Następnie prosimy o odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłkę prosimy zrealizować na adres:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Rentierzy.FM Jacek Tomaszewski
Słupia Wielka 26
63-000 Słupia Wielka
Sprawdź również regulamin sklepu SmaczneZdrowe.pl
