Informacje

#zostańwdomu

Sklep ze zdrową żywnością SmaczneZdrowe.pl zaprasza na zakupy.

Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonym poniżej komunikatem.


 

UWAGA!  

W związku z obecną sytuacją w naszym kraju i na świecie, pomimo naszych najszczerszych starań, nie jesteśmy w stanie wysyłać wszystkich zamówień w terminie 48 godzin. Jesteśmy przygotowani na zwiększony ruch, jednakże  jest on zdecydowanie wyższy niż przewidywaliśmy. Tym samym zostaliśmy zmuszeni do wydłużenia czasu dostaw, w niektórych sytuacjach nawet do 14 dni.

Ważne! Otrzymaliśmy informacje, że Poczta Polska wstrzymuje dostarczanie paczek dla osób na kwarantannie, dostawy będą realizowane po jej odbyciu! Prosimy wybierać inne formy dostawy, najlepiej dostawę do Paczkomatu, gdzie odbiór odbywa można zrealizować zdalnie przez aplikację Inpostu.

Chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie zamówienia, dla których produkty są dostępne  w naszym magazynie zostaną wysłane, jednak czas ich realizacji najprawdopodobniej się wydłuży. Oczywiście, jeżeli Państwo nie chcecie czekać, możecie anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. 

Będziemy informować Państwa na bieżąco e-mailowo, przez sms, lub telefonicznie, gdyby były problemy z realizacją zamówień.

Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za związane z tym niedogodności!

 


 

 

Reklamacja, zwrot

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  3.1. pisemnie na adres:

  3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@smacznezdrowe.pl.

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: .................................................. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. 

 

REKLAMACJA Krok po kroku:

1. Prosimy pobrać Druk Reklamacji.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać dane, które są wyszczególnione w formularzu, czyli imię i nazwisko składającego reklamacje, adres e-mail / adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu. Prosimy wpisać przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.

2. Następnie prosimy o odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłkę prosimy zrealizować na adres:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Rentierzy.FM Jacek Tomaszewski
Słupia Wielka 26
63-000 Słupia Wielka

 

Sprawdź również regulamin sklepu SmaczneZdrowe.pl

 

 

 

Newsletter
Nowości, promocje, rabaty - prosto na Twój adres e-mail! Zapisz się.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl