Blog kategorie
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier 48 Poczta Polska) już od 100,00 zł.
Kup teraz w promocji!
Orzechy Nerkowca 1000g
Orzechy Nerkowca 1000g
57,02 zł 54,99 zł
szt.

 allegro-smaczne-zdrowe

 

facebook-smaczne-zdrowe

Reklamacja, zwrot

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  3.1. pisemnie na adres: FB Concept Hanna Bereźnicka ul. Obornicka 117,  62-002 Suchy Las;

  3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@smacznezdrowe.pl.

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: FB Concept Hanna Bereźnicka ul. Obornicka 117,  62-002 Suchy Las. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. 

WZÓR: DRUKI REKLAMACYJNY 

pobierz poniższy WZÓR DRUK REKLAMACYJNY.pdf 

REKLAMACJA Krok po kroku:

1. Prosimy pobrać Druk Reklamacji.
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać dane, które są wyszczególnione w formularzu, czyli imię i nazwisko składającego reklamacje, adres e-mail / adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu. Prosimy wpisać przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.

2. Następnie prosimy o odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłkę prosimy zrealizować na adres:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FB Concept
ul. Obornicka 117
62-002 Suchy Las

 

Sprawdź również regulamin sklepu SmaczneZdrowe.pl

 

 

 

Newsletter
Nowości, promocje, rabaty - prosto na Twój adres e-mail! Zapisz się.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl