Informacje

#zostańwdomu

Sklep ze zdrową żywnością SmaczneZdrowe.pl zaprasza na zakupy.

Prosimy o zapoznanie się z zamieszczonym poniżej komunikatem.


 

UWAGA!  

W związku z obecną sytuacją w naszym kraju i na świecie, pomimo naszych najszczerszych starań, nie jesteśmy w stanie wysyłać wszystkich zamówień w terminie 48 godzin. Jesteśmy przygotowani na zwiększony ruch, jednakże  jest on zdecydowanie wyższy niż przewidywaliśmy. Tym samym zostaliśmy zmuszeni do wydłużenia czasu dostaw, w niektórych sytuacjach nawet do 14 dni.

Ważne! Otrzymaliśmy informacje, że Poczta Polska wstrzymuje dostarczanie paczek dla osób na kwarantannie, dostawy będą realizowane po jej odbyciu! Prosimy wybierać inne formy dostawy, najlepiej dostawę do Paczkomatu, gdzie odbiór odbywa można zrealizować zdalnie przez aplikację Inpostu.

Chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie zamówienia, dla których produkty są dostępne  w naszym magazynie zostaną wysłane, jednak czas ich realizacji najprawdopodobniej się wydłuży. Oczywiście, jeżeli Państwo nie chcecie czekać, możecie anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. 

Będziemy informować Państwa na bieżąco e-mailowo, przez sms, lub telefonicznie, gdyby były problemy z realizacją zamówień.

Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za związane z tym niedogodności!

 


 

 

Dostawa - realizacja, czas i koszty

 

Dotyczy produktów znajdujących się na magazynie. W innych przypadkach, przy braku dostępności produktu, prosimy o kontakt z naszym sklepem. 

Formularz kontaktowy.

CZAS REALIZACJI

1. Dostawa Produktu realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jak w przypadku każdej wysyłki towaru, nasz sklep SmaczneZdrowe.pl, potrzebuje określoną ilość czasu na realizację zamówienia. Czas realizacji zamówienia i dostawy jest powiązany z wybranym przez Państwo sposobem płatności, terminem realizacji określonym przy danym produkcie, jego aktualną dostępnością, wybraną opcją dostawy - przewoźnika, oraz adresem docelowym przesyłki.

2. Realizacja dostawy produktu (początek biegu terminu dostawy) rozpoczyna się:

   2.1 przy wyborze płatności na konto bankowe sklepu przelewem, przez płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od następnego roboczego dnia po dniu w którym zaksięgowano wpłatę na rachunku bankowym naszego sklepu

   2.2  przy wyborze płatności za pobraniem, od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

3. Zaksięgowanie  wpłaty przy wyborze płatności na konto bankowe przelewem.

Przy wyborze opcji płatności należy pamiętać, że najszybciej zostaną zaksięgowane wpłaty realizowane:

   3.1. przez szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem BLUE MEDIA S.A. najczęściej księgowane tego samego dnia.

   3.2  płatności wykonywane tradycyjnym przelewem na konto bankowe sklepu, z reguły księgowane następnego dnia po ich wykonaniu lub w czasie 24 - 36 godzin.

   3.3  najdłużej księgowany będzie przelew realizowany przekazem pocztowym  

4. Realizacja zamówienia oraz dostawa towaru.

   4.1. rozpoczęcie realizacji zamówienia z naszej strony to: jak najszybsze przekazanie zamówienia do magazynu/hurtowni w celu przygotowania produktów, zapakowania ich dla Państwa oraz przekazania ich firmie kurierskiej.

   4.2. realizacja przesyłki -  na którą składa się proces fizycznego dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską lub listonosza, trwający zazwyczaj 2 dni lub dłużej, w zależności od wybranego przewoźnika,  

   4.3. dostawa, termin dostawy:  ogólny termin dostawy produktu / paczki do Klienta wynosi najczęściej do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie powinien on przekroczyć 7 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta został podany powyżej w punkcie 2.

5. W przypadku, gdyby jednak z jakiś przyczyn termin realizacji mógł się wydłużyć, Klient zostanie natychmiast przez obsługę naszego sklepu o tym poinformowany, za pośrednictwem przekazanego środka komunikacji elektronicznej lub telefonicznie.

KOSZTY DOSTAWY

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Czas i koszt realizacji /dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.  

Sklep realizuje również opcję „Koszt dostawy darmowej”, jeżeli w danym momencie stanowi o tym Umowa Sprzedaży.

Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku wyłącznie w dni robocze, za pośrednictwem usług kurierskich Poczty Polskiej i innych.

Maksymalnie waga paczki przedpłaconej może wynosić 20 kg. W przypadku większego zamówienia, przesyłka jest realizowana w mniejszych opakowaniach.

Koszty

Koszt jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Jeżeli zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce, klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Darmowa dostawa, o ile jest jest taka udostępniona przez sprzedającego, dotyczy wyłącznie wyboru opłaty za towar : Przelew/Płatność online przedpłata

 

Koszty dostaw:

Kurier Poczta Polska 24    - aktualnie brak tej formy dostawy

Kurier Poczta Polska 48    - przedpłata 13,90 zł, pobranie 16,90 zł

Kurier                            -  przedpłata 14,90 zł, pobranie brak tej formy dostawy

Paczkomat, punkt Inpost -  przedpłata 12,90 zł, pobranie brak tej formy dostawy

 

PAKOWANIE I REALIZACJA PRZESYŁEK/DOSTAWY

Wysyłka odbywa się głównie z magazynu w Suchym Lesie,  oraz dodatkowo z magazynu firmy zewnętrznej, której zlecamy zapakowanie i wysyłki paczek do klienta. Może zdarzyć się (sporadycznie), że w ramach jednej dostawy otrzymacie Państwo dwie przesyłki (oczywiście jedna płatność za dostawę).

 

o
Newsletter
Nowości, promocje, rabaty - prosto na Twój adres e-mail! Zapisz się.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl